top of page
  • Фото автораВлада Коваленко

З якими темами я мала справу?

Вже більше 5-ти років я працюю у сфері копірайтингу. І за цей час я мала справу з десятками різноманітних тем.

Починала я з того, що писала описи товарів для інтернет-магазинів. Потім деякий час займалася статтями для сайту новин, щодо останніх змін у законодавстві. Також створювала покрокові інструкції з ремонту оселі та інформаційні статті щодо будівництва.

Окрім цього «на моєму рахунку» такі тематики:

  • парфумерія;

  • медицина;

  • бьюті-сфера;

  • садівництво;

  • криптовалюта;

  • маркетинг;

  • психологія;

  • інновації;

  • зоотовари;

  • побутова техніка та ін.

Нещодавно закінчила 2 проекти: по наповненню сайту агентства нерухомості на Кіпрі та сторінки відомого HR-спеціаліста. Наразі співпрацюю зі студією анімації, для якої я написала вже більше 300 дописів.

І це далеко не увесь список відомих мені тем, адже він постійно зростатиме. Кожне нове замовлення – це цілий світ інформації та термінів, у яких потрібно розібратися, аби створити дійсно цікавий та інформативний текст, що не залишить байдужим жодного читача.

Якщо у вас для мене є завдання на одну з вищезазначених тем, чи таке, що доповнить цей перелік – буду рада допомогти. Пишіть у особисті повідомлення й домовимось про деталі.

0 коментарів
bottom of page