top of page
  • Фото автораВлада Коваленко

Не лише копірайтер, а й SMM

На початку своєї кар’єри я займалася виключно копірайтингом. Проте під час навчання на 2-му курсі університету відкрила для себе світ SMM.


Тоді ми з друзями вирішили завести свій блог в Instagram на тему психології (так, ми всі були студентами-психологами). Ніхто з нас не мав навичок професійного ведення інтернет-сторінок. І так вийшло, що обов’язки з оформлення та публікації контенту дісталися мені.


З того моменту я почала цікавитися тим, як правильно вести свій блог, що для цього потрібно, як підібрати візуал, які заголовки краще працюють, як розповісти про те, чим ми займаємось, як зацікавити і де знайти аудиторію та багато іншого. Це виявилося значно складніше, ніж видавалося на перший погляд. Довелося передивитися неймовірну кількість корисних відео, перечитати статей на цю тему, пройти курсів.


Але усе це вартувало того. Адже оформлення нашої сторінки від цього (1,2) виросло до цього (3):



А шапка профілю виглядала у нас ось так:


У якийсь момент у особисті повідомлення нашого блогу почали писати люди й запитувати про те, як підібрати крутий візуал чи просили порад щодо ведення власної сторінки (так, повідомлення щодо тематики нашого блогу ми теж отримували).


Через деякий час я зрозуміла, що вже добре натренувалася у SMM й можу почати працювати у цій сфері. Я почала брати невеличкі замовлення на аудит профілю: аналізувала сторінку, добирала гарний візуал і опис профілю, іноді створювала контент-плани.


Згодом у мене з’явився постійний клієнт – студія анімації, з якою я співпрацюю понад рік. Для неї я розробила візуал, опис у шапці профілю та написала більше 300 дописів. Співпрацю з іншими замовниками я також не полишила.


Ось кілька прикладів моїх робіт:


Тут моїм завданням було підібрати загальний стиль для візуалу в Instagram. Усі зображення бралися з відкритих джерел або були надані замвником.


Зараз до мене можна звернутися для проведення аудиту, у який входить:

  1. Оцінка нікнейму й імені сторінки.

  2. Оцінка аватара.

  3. Аналіз шапки профілю.

  4. Аналіз текстового контенту.

  5. Аналіз візуального контенту.

  6. Рекомендації з подальшого розвитку профілю.

Після розбору ви отримаєте сторінку, що готова до просування через рекламу та чітку картину того, куди вам слід рухатися далі.


Окрім цього я займаюся розробкою контент-планів та текстовим наповненням сторінки. У мене є 4 тарифи в залежності від того, що саме вам необхідно. З ними ви можете ознайомитися у розділі: «Послуги та ціни». А після цього пишіть мені та замовляйте аудит профілю чи наповнення сторінки контентом.

0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page